Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2011 17:33 - ПЕТРОВИТЕ ПОСТИ ЗАПОЧНАХА
Автор: gliptolit Категория: Изкуство   
Прочетен: 856 Коментари: 2 Гласове:
11



 24 моления според броя на часовете на деня и нощта
от Св. Йоан Златоуст

1. Господи, не ме лишавай от Твоите небесни блага.
2. Господи, избави ме от вечните мъки.
3. Господи, ако с ум или мисъл, с думи или дела съгреших, прости ми.
4. Господи, избави ме от всяко незнание и забрава, малодушие и вкаменено безчувствие.
5. Господи, избави ме от всяко изкушение.
6. Господи, просветли моето сърце, което лошото пожелание помрачи.
7. Господи, аз като човек съгреших, а Ти, като милосърден Бог, ме помилвай, виждайки немощта на душата ми.
8. Господи, прати ми на помощ Твоята благодат, за да прославя Твоето свято име.
9. Господи, Иисусе Христе, запиши мене, Твоя раб, в книгата на живота и ми дай добър край.
10. Господи, Боже мой, макар и нищо добро да не сторих пред Тебе, но по Твоята милост дай ми да поставя добро начало.
11. Господи, поръси сърцето ми с росата на Твоята благодат.
12. Господи на небето и земята, помени в Твоето царство мене, грешния, безсрамен и нечист Твой раб. Амин!
13. Господи, приеми ме в покаяние.
14. Господи, не ме изоставяй.
15. Господи, не допускай да изпадна в беда.
16. Господи, дай ми добра мисъл.
17. Господи, дай ми сълзи и умиление и да помня смъртта.
18. Господи, дай ми да мисля за изповядване на моите грехове.
19. Господи, дай ми смирение, целомъдрие и послушание.
20. Господи, дай ми търпение, великодушие и кротост.
21. Господи, насади в мене корена на доброто: страха Божий, в сърцето ми.
22. Господи, удостой ме да Те обичам от всичката си душа и мисъл и във всичко да върша Твоята воля.
23. Господи, закриляй ме от лоши човеци, и от бесове, и от страсти, и от всякакви други непристойни неща.
24.Господи, Ти знаеш, че всичко вършиш според Своята блага воля:
нека бъде Твоята воля и в мене грешния, защото си благословен во веки. Амин!



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Нека Господ Бог, благослови делата ...
25.06.2011 19:53
Нека Господ Бог, благослови делата ти, и опази стъпките ти до срещата си с Него!
цитирай
2. gliptolit - Нека Господ Бог, благослови делата ...
26.06.2011 13:07
pevetsa написа:
Нека Господ Бог, благослови делата ти, и опази стъпките ти до срещата си с Него!

Благодаря, Алекс! Хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gliptolit
Категория: Изкуство
Прочетен: 447144
Постинги: 206
Коментари: 602
Гласове: 8157
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930